Söndag:)

Vaknade kl 6.00 imorse men somnade om och mamma väckte mig kl 7.00 xD skulle vara i stallet 15, 20 över xD så de va bara på me kläderna och vandra iväg i de jävliga vädret:)

kom lite sent, men Ellen borstade och sadlade åt mig:) sen red vi fram, de gick rätt ok!
Men ja har lånat ut mina sporrar (två par) utan att få tillbaka:/ så under själva programmet stod pånin iprincip stilla! Ja ville typ gråta och sluta rida för ja kände mig sämst xD *inte alls överdriva* men de slutade rätt bra jag och Barney kom trea iallafall :)

Men sen bestämde vi (jag och Ellen) att de va dags att byta hästar så Ellen ska börja rida på Charlotte och jag ska ta över Petite O__O lite läskigt :P har inte ridit henne på ca 5år xD men de ska bli kul tror ja :)Petite

aja, busade me Ellen och BeccaBus i stallet idag och vi var jätteroliga, tråkiga! Men ja skrattade:D och Ellen skrattade jättemkt när jag slog Rebecca:D haha
sen vare KM i hoppnign som vi kollade på :)
Isabelle Och BacarallPonny vann Isabelle på Bacarall :D
storhäst minns ja itne (A)

jaja, kom hem åt hemmagjorda hamburgare:D sen spela lite TVspel me min bror och jag ägde sönder han... orka jag blir stolt han e bara 8a xD HAHAHAH men ja e bäst! der beste eller vare heter x)

Aja, nu ska ja tare lite lugnt:) Hare bra Barn

PussHej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0