tatuering(A)

jag har ett förslag på hur min tatuering ska se ut:)
men alla komme mobba mig för ja råkar ha samma text som Kenza:) men de e en så jäkla fin text och har en sådan stor innerbörd!
Hilf mir fliegen = hjälp mig flyga
min tatuering, den står för allt det svåra jag gått igenom och kommer gå egenom, för alla som hjälpt mig med det och för alla som kommer hjälpa mig, den står för andras svårigheter som jag försökt hjälpa dom med
den står för alla stunder man vill flyga därifrån men behöver hjälp, för man kan inte flyga själv!


Kommentarer
Postat av: Loulou

Den var jättefin :D

och den nya designen också :)!

2008-11-22 @ 18:03:59
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0