Tisdag

oh gud!
idag vare lite konstigt i skolan :S skulle prata me skolsyster och hon prata om massa och ja fatta inte mer än att någon hade bett henne prata med oss (mig, anna-veera, andrea, linn och sandra) för att vi pratar för myckte på lektionen... undrar starkt vad hon har me de att göra men aja, x)

Idag vare dags att säga hejdå till liten AVokado (Anna-Veera) som ska åka till england och se McFly :) undra hur många gånger jag kommer säga de... x)

Aja.., istallet fick jag Dino men bytte till liten Barney:D de gick faktiskt bra och jag anmälde mig till Hoppkurs under lovet:)
Nu sitter jag och äter min favoritmat :D Tortelini ^^ sen ska ja dricka kaffe och sen duscha (Y)

imorgon ska ja äta frukost med Deo så vi ska  mötas vid stationen och köpa frukost:) de blir trevligt!
Ska inte blogga mer idag... ska lägga mig tidigt och läsa sönder mig i "Om ja kunde drömma" som är min favvobok just nu och jag tackar Sandra så jäkla mkt för du sa att ja skulle läsa den :')

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0