trött -.-'

jag är då sådär megatrött....... menmen, bakade aldrig pepparkakor(A) haha men de får väll bli någon annan gång^^
Aja, imorgon är de skola och jag orkar inte! men måste -.-' sitter just nu och tänker på alla som är på fanpartyt (Tokio Hotels)... jag vill också:/ aja! Hoppas alla får superkul som är där! ^^
Nästa gång tänker ja vinna.,...... xD HAHA
Aja,,, har svårt att smälta mitt mörkar hår xD höhööhö! blir typ rädd när ja går förbi spegeln! men de e ja typ alltid hahahah xD
eum... undrar varför dehär känns som ett grymt onödigt inlägg?! hmm... ok ja slänger in ett roligt skämt!
lover ja skrattar rredan xD

De va två äpplen som satt i ett träd.
Då ramla de ena ner
och de andra sa
"Moget?!!"


HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHHAAHAHAHhahA xD undra om ja redan ahr berättat de?! aja, de e så bra så de e värt att berättas flera gånger xD höhö

hare bra allesammans
peace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0