Ursäkta mig!

asså xD haha ja har inte suttit vid datan idag för ja har läst sönder mig! Igen... och nu ska ja gråta för boken e slut O_____O men den var för bra! för bra för bra för bra! De e inte bra för mig att läsa (de e bättre att knarka, som Linn skulle sagt ^^) nejmen asså ja blir fett sne! De kan ju inte ta slut! En bok borde inte få ta slut om den e så bra *arg* höhö
och nej nu måste ja tacka Sandra igen för att hon sa att ja skulle läsa den :') mega glad!

Aja, den va bättre än braigt bäst! Jag ska köpa den och läsa den varje dag... naaaaaaat! xD men ja ska köpa den iaf :D och läsa den när jag vill :')

Någon som varit otroligt jobbig under min lässtund idag var Bossekatt som verkar hata min bok! Eller att ja ger den så mkt uppmärksamhet^^ Bossekatt gjorde alla försök att sno all min uppmräksamhet... som att lägga sig på mig precis framför boken, jama mig i örat så¨jag höll på att dö av irritation, kliva i mitt ANSIKTE! klättra på hyllorna åh knuffa ner saker^^ Fick pausa läsandet ett antal gånger och gosa lite med katten^^ Då lugnade han sig en stund hihi
Nejmen nu måste han va glad för den e slut och gissa vad? Han sitter här bredvid datan och stirrar på mig... börjar bli rädd för han xD HAHAH nej, inte Bossekatt!<3

ojoj, ska sussa nu!
Peace every one!

och för Anna-Veera ^^
Mcfly- Transylvania

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0