Arrac bejbi<3 :(

awie... kom fram coh allt va fett bra(Y)
Fick min älskade Arrac:)
MEN efter halva lektionen så haltar ponnyn O____________O så ja fick byta till Mr.Världens största häst!? typ xD och de va sååå trååkigt, han gick inte fram! Inte en chans han ville inte ta ett steg! Jag fick megadamp och va megalessen för arrac på samma gång så de gick ju åt helvete (Y) -.-'

aja, ska sova nu för ja e trött som fan!
Hare bra PussHej

Arrac
arrac och ja innan lektionenarrac och jag

Rambo
rambo och jag

Kommentarer
Postat av: maja

HAHAHA jag hade oxå rambo första dan i sommras, jag dooog! han gick likosm alltid åt andra hållet hahahaha

2008-10-28 @ 19:27:58
URL: http://blondiemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0