BAMBi PÅ HAL iS!

Okej de börjar kännas jobbigt att inleda varje inlägg med "idag försov jag mig" men tyvärr så blir de så ännu en gång :P
Idag försov jag mig nämligen, missade matten, men kom till Naturkunskapen efter. Usch vi hade prov och de var bara tre sidor att läsa men jag fattade verkligen ingenting :O så... de gick inte så bra:/
Aja, sen åt vi lunch och mitt matkort e fortfarande borta så ja kan inte få någon tallrik! Men har man turen med sig så har man... :D andra dagen i rad så står de en tallrik där som ja kan sno så ja får lite mat i magen... ^^ Sen blev de att utöka min PuckoFlasSamling lite med en ny stor flaska:)

Efter Lunch vare dags för idrott... SKRIDSKOR! gaaah ! ja får då egentligen itne åka skridskor p.g.a mina knäproblem men precis som alltid (öh typ aldrig) kände ja att ja va tvungen att utmana ödet:D
På me grillorna och ut på isen! och hjälmen glömde ja inte heller:D
Aja, vi blajjade runt lite hela lektionen me staffeter och lite olika övningar och sen ngn hockeyliknande grejj som va hyfsat kul (mest för att MITT LAG VANN hihi)

söt right?!
ignorera fula smilet xD

Sen va de folk som började undra om två i vår klass är tillsammans och nyfiken som jag är va ja bara tvungen att ta reda på de.. ^^ så ja frågade och JA dom va tillsammans, gulligt typ:D

Sen vare dags för bild... blääää! gjorde min jävla fisk men den bah gick av så ja  gjorde en annan sort istället! ^^
Lektionen va fett seg men ja åt riskakor hihihihi...
Efter de så slutade vi. Somvanligt jätteseent! 16,25 vi gick till stationen med AV tog nåra höstkort (som inte blev så bra) och sen gick AV hem till sig(AV e då Anna-Veera och Andrea e Deo)  Jag och Deo gick till stationen för att åka hem:) ja köpte kaffe och bulle *muuums* vi mötte Linn och Joseph:)
Oh, nu e ja hemma! Har inte ätit än, tänkte blogga först och sen äta:) Kanske blir ett kort inlägg ikväll om ja e på humör

en höstbild
inte så bra bild men iaf

Men alla söta som läser, hare bra och kika in snart igen^^ hihi
PussoKram


Kommentarer
Postat av: sofia

hahaha nej va söt du e XD ja kan inte åka skridskor :o

2008-10-08 @ 19:40:43
Postat av: Emma

Hej jag är väldigt nyfiken på vad din makeup-bag innehåller? Svara gärna i min blogg under kvällen!



Fin blogg förresten!

2008-10-08 @ 19:59:51
URL: http://harnqvist.blogg.se/
Postat av: Deo

du skriver så bra! =DDDDD

mycket beröm till dig! XD

2008-10-08 @ 20:38:29
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: Ylv

Jättebra blogg!

2008-10-08 @ 20:51:48
URL: http://ylvape.devote.se
Postat av: Elina

Svar;

HAHAHAHAHAHAH det är fett hett ju!!!! Och magen...grrrrrrrrrrrrrrrrr! Och ögonen ..grr! och TATUERINGARNA <3 Too hot to work. Vadå, har inte din amn skrevpistoler?^^

2008-10-08 @ 22:03:08
URL: http://elinettes.blogg.se/
Postat av: Sandy

Holy shit! Är dem tillsammans?! Jaja, de förtjänar varandra XD mwahahahaha!

2008-10-08 @ 22:46:07
URL: http://gaarafreak.blogg.se/
Postat av: Lollo

Felicia och Robert?? :O

2008-10-08 @ 23:39:35
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0