FÖRLÅT :O min dag

asså ursäkta mig:O min data har varit sådär MEEEGAAAseg så ja har inte kunnat uppdatera på hela kvällen! Asså guud de va sjukligt!
En av mina mappar med massa bilder hade hamnat på fel ställe i datan (ingen aning om hur) så hela datan blev typ skitarg på mig eller något?! och asså de tog ju sådär lagom jättelång tid innan ja fick tillbaka mappen på sin plats :P men nu e allt bra (Y) *kanonkul*

Dagen idag dåra var helt ok(Y) men ja e lagom trött måste jag säga... kom lite sent till naturkunskapen men de gick bra ändå^^ FICK GODKÄNT PÅ MITT PROV OCH NI ANAR INTE HUR JÄVLA STOLT JAG ÄR?!!!!!
iaf^^ vi skulle typ dela upp massa skitsaker i olika grupper idag på lektioen?! jag fattade mkt... ehe nej!
Men iaf sen så hade vi lunch Rebecca Dey va snäll och lånade mig hennes matkort idag igen(A) :D så ja fick äta favorit:D PASTA! ^^
Mmm... efter lunch vare dags för extra svenska lektioner som jag och Anna-Veera, Linn och Andrea har... Jag, Linn och Anna-Veera har de för vi inte klara svenska A (skämmas) och Andrea för att träna lite på stavning:) och göra oss sällskap(A) hahahaha men iaf,.. vi va så ottaggade idag och eftersomatt våran lärare inte kunde vara med oss så vare bara Linn som jobbade medan vi andra pekade på Norden?!-kartan på väggen och sen satte oss vid datorerna (A) känner mig duktig:D not...
Och jag lekte gravid (se själv)->
Anna-Veera och Andrea:D hoppas dom inte hatar mig för detta :O :P men dom e söta barn(Y) och linn slipper inte undan en bild :D vem e den lyckliga fadern?!:O x) där har jag landställe(Y) tierp
asså ursäkta men ja e inte tjock på riktigt O_O bara jäkligt bra på att leka gravid x'D
och ursäkta minen de e något extremt ansträngande att blåsa upp magen sådär :P


Men men sen gick vi hem^^ (Y) när ja va i solna ringde jag Kira och vi gick och solade:D WOOHOO :D najsnajsnajs
Sen när ja kom hem så skrev ja typ en meningsinlägg om att ja solade sen åt ja sen hatade min data mig xP

Aja... har då spenderat kvällen åt att fixa min data xD låter kul?! NEJ! menmen ja behöver verkligen min data så ja, de va en självklarhet att ägna min tid åt den^^
Nu ska ja snart sova:O
PUSSHEJ<3

Kommentarer
Postat av: DEa

haha bilden på dig! X'''D så jävla bra!



åhhh dör på bilden på mig och a-v!

tyckte bara den blev så söt (a)

2008-10-21 @ 17:13:42
Postat av: Lollo

HAHAH, vilken gravidbild XD!

2008-10-21 @ 19:48:11
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0