Nagellack, Underkläder och Hårkontroll ;)

Var i stan idag med Anna-Veera och Andrea:)
Köpte tre nagellack H&M
De svarta var klart bäst av dom men ja gillar dom andra med:)

Iallafall i stan så va vi typ sega xP dom hade vart i skolan inte jag *slå mig*
Anna-Veera hade hittat någon McFly skiva på megastore så hon var typ megagladxD
Sen skulle vi åka hem och ja skulle ta kaffe och bulle och då kollade vi på tidningarna xD
Anna-Veera såg en tidnign med McFly och hon dog typ nästan. Hon höll på åh börja gråta och allt xD HAHAHA galet galet!





Sen åkte jag till Solna Centrum och köpte Underkläder(A)
Idag blivade det svarta:D Dom är skitfina enligt mig:D

Aja... gick runt i tusen år och försökte hitta ett par fina nya skor(A) Men hittade inga fina:/ Men hittade några fina väskor ja funderar på att köpa någon gång i mitt liv ^^

Aja... jag gled typ runt i Solna C i tusen år till och mötte sen Sofia och hennes kompis:) de va trevligt:D
Sofia åt kakor:P sen så följde dom med mig och vi kollade lite på H&M igen och sen så på Belle och lite andra affärer:)









sen köpte jag dessa tabletter som ska vara bra för håret och naglarna:D och ja jag behöver de till mina naglar speciellt som inte är såjättefina:) Men vi får se om de här funkar. Dom smakar iaf inte gott så ja hoppas verkligen att de ska funka xP

Aja... sen var ja jag på promenad med min kusin Kira:D De va trevligt vi var fett duktiga och gick massa långt... enlgit mig! Men sen åt vi en bulle höhöhö men ja kan inte råfört de e så gott^^

Jag e megamycke trött så funderar på att gå och lägga mig tidigt idag:)
Men hare bra och sov gott allesammans:D
PussochKram

Kommentarer
Postat av: Cindy

Snygg Nagellack :) Och underkläder med för den delen

2008-10-17 @ 00:22:33
URL: http://lifeofcinderella.blogg.se/
Postat av: caroline

hej! De där tabletterna du köpt för hår och naglar.Funkar dom?

2008-10-17 @ 00:24:27
URL: http://caaarolineee.blogg.se/
Postat av: kiruw

ja vi va fett bra som gick promenad :O hahaha och ja, bullar är goda, OCH nödvändiga ^^ :D

pusspåre :'D<3

2008-10-17 @ 23:55:19
URL: http://kiiraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0