heeeldag in the stall xD

japp idag från strax efter åtta i morse till ungefär fem har jag varit och klappat hästar^^
nejmen först i morse kl 9 red jag dinosaurie:) de gick typ halvbra:) han va rätt jobbig i galoppen men annars gick det OK
Sen har jag väll mest flummat med Debbie och Ellen (som råkar vara galen!) GALTER ROLIG!
Jag filmade "träningstävlingen" och folk skratta åt mig för ja inte fatta deras scharader som söög! ofta ja skulle fatta att någon satt bakom mig och sov när folk står massa långt bort och hoppar och pekar åt ett håll?! hur fan skulle ja förstå!? :O aja xD HAHA
Sen vare dags för fika och jag åt som en gris.... då e allt som de ska lixom xD
Ellen va typ arg och flummig på samma gång men ja tyckte hon va rolig xD
Sen så va ellen rolig och såg någons trosor och när hon skulle be om att få sina strumpor så bah "Kan jag få trosor!" xD AHHAHAHAHAHHAHA jag dog! japp skrattade ihjäl mig... nästan^^
Nu e  ja hemma, har precis ätit klart, ska ladda mobilen så ja kan fåtag i Kirw för vi ska gå och sola :O
Men hon e inte inne på datan vilket e megaovanligt....
aja hare braPuShEj!

Kommentarer
Postat av: Ellen

HAHAHA jag är gaaaalet rolig! :D

kan jag få trosor HAHHAHAHAHHAHAHHAHA

2008-10-22 @ 18:49:03
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0