HEJ ALLA FANS:D

hahahahah ja e rolig! :)
idag försov jag mig inte *stolt* och på engelskan läste jag högt *stoltare* och på matten så fatta ja ingenting *inte stolt*

HAHA på engelskan så satt jag bredvid Elina xD hon e så rolig... men iaf så skrev jag i hennes block
"ELINA<3BAJS"
och ja jag tyckte de va ruskigt roligt xD men iallafall... då skulle hon ge igen så hon skrev
"MIRANDA<3ARSLE"
haha men smart som jag är så skrev ja in TOMS innan ARSLE så de blev ju rätt bra mening tillslut ändå ;) hihihihi

aja... matten dåra... asså ja brukar inte ha svårt för matte men jag fattade verkligen ingetning :O och de var lixom prov... aja hoppas ja kan göra om de ngn gång iaf för de gick verkligen åt helvete...

lunchen var korv me mos och ROSTAD LÖK som jag älskar^^ hihi och jag började säga massa meningar som kan va rätt roliga att misstolka som "Man kan aldrig få för mkt korv" och såntdära HAHA :D
Så köpte jag pucko på kartong?! som inte va allt för god...

min pucko
jag och andrea ute påväg till bilden^^

Efter lunch hade vi foto... vi såhär håller på och fotar med analoga kameror alltså inte digitalt, sen ska vi framkalla bilderna själva i ett fotolabb:) jag och Anna-Veera framkallade nåra bilder som för en gångs skull faktiskt blev bra *lycklig* men nu så finns de inga kameror så ja kan inte ta nya bilder förren nästa vecka... BLÄÄ
jag åt bulle och drack kaffe påvägen hem från skolan :D MUMSI!
och när ja kom hem fick ja veta att mina föräldar inte åker till landet i helgen så ja får inte en lugn ensam hemmahelg denna veckan -.-'

Aja, pusshej allesammans...<3
kanske hör av mig senare ikväll:)

Kommentarer
Postat av: Elina

hahah xD våra kärleksmatchningar var ju bääst! mirande <3 (toms) arsle

2008-10-11 @ 00:35:57
URL: http://elinettes.blogg.se/
Postat av: Dea

Droogad? XD

2008-10-12 @ 00:47:47
Postat av: sylwia

Vilken linje går du i?

2008-10-13 @ 22:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0