ja då va de dags för mig att försöka blogga^^

hihi vet att de har gått åh helvete innnan men kör bara!

Jaa om ngn vill veta så suger ja på de här me designen men ja tror ja kommer börja förstå mig på hela skiten snart:D förhoppningsvis...

Dagen idag var rätt lugn! Försov mig i morse xD missade musiken men Andrea fixade så att ja fick närvaro ändå:)
Men pga försovning blev de slapp stil vilket också var rätt skönt:D

Svarta Mjukisbyxor
Långt mörkgrå åtsittande T-shirt
Vit luvtröjja
åh på de
Brun Jacka
Vita gympadojjer
Svart axelbandsväska

Aja, efter att ja missat musiken hade ja NO, de gick ju bra!? Va sjukt segt och ja fatta inget av vad hon sa om nå ljus?! Men ja tror hon tror att ja typ e bra på sånthär x'D

Innan ja åkte hem blev de en snabbis in på H&M i solna centrum
Köpte nya underkläder och en ny eyeliner :)
Inge skor:O ;)

Mmm, när ja kom hem så vare först en lugn stund då ingen va hemma :P sen kom pappa hem och babblade en massa om musik (som vanligt) sen gick han och hämta min bror^^ och senare kom mamma hem.

Nu ska ja tare lite lugnt, en kopp kaffe och kanske välja ut kläder till imorgon så ja kan sova några extra minuter^^

jaa.... flummigt dumm måla i ansikte, vacker text ÄLSKA:D
undrar varför min eyeliner tog slut föru?! :)  hihi

Kommentarer
Postat av: Elina

Hahah visst var det svårt att fatta den där NO-grejen?! helt sick :S söta du o bosse är!

kram på dej!

2008-10-06 @ 21:31:57
URL: http://elinettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0