kökskniv bredvid datorn ^^

hello everyone:O
asså de här e megamycket läskigt! Mina föräldrar har såhär åkt till landet så när ja kom hem från skolan och skulle låsa upp dörren så såg jag att dörren var helt öppen O_______O och ingen e hemma...
Så ja ringde mamma och hon bah "Ojda, vi kanske glömde stänga! Men kolla så de inte är någon där inne!" MEN HALLÅ?! OFTA JAG VÅGAR DET?!!??!!! men ja har typ tittat in i alla rummen iaf *stolt*
Och Bosse/Felix (min katt) e ju här me mig och HAHAHA jaa e ju som jag e så jag har förberett mig med en kökskniv bredvid datan(A) xD HAHAHA inte för att ja skulle våga använda den O_O men iaf :D

Aja, ska kolla lägenheten igen x) sen om de e lugnt ska ja byta om och sätta på massa musik och göra kaffe:)

PussHej

Kommentarer
Postat av: Emma

O_O'

2008-10-17 @ 20:00:03
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0