Kondomgubbar ^^

Hello everyone^^
Nej svenska blire idag som vanligt!
Började dagen med Naturkunskap idag:) ja e bäst! nej... stackars Sandra gör typ hela vårat grupparbete för jag A-V och Deo fattar fan ingenting:O aja de e tur att vi har Sandra^^ hihi

Blev ingen lunch för min del pga att jag har tappat bort mitt matkort-.-' får leta efter de de kanske  här hemma någonstans!?

Men iallafall efter lunchen hade vi idrott! Typ sådär jättelite ansträngande... inte alls ansträngande vi skulle typ "dansa" och de va inte ett dugg jobbigt så ja e glad:D HAHA

och kondomerna hade extra mycket glidmedel ^^ bara så alla vetSen hade vi bild och jag har precis gjort klart min fisk i lera nu så ja fick börja på en ny uppgift! KONDOMGUBBEN! Haha så de va bara ta en kondom öppna den och fylla den med gips och sen forma den så som man ville ha den så när gipset har torkat tar man bort kondomen så får man en megasöt gubbe av gipset;) min blev inte helt torr så den står fortfarande på tork nu men den kommer nog bli söt! Ja har redan döpt den till Tom^^ hihi


Nej nu får ni ha de bra:) Ja ska chilla lite äta snart för de har ja inte gjort än:O Lasagne får jag^^ Sen får vi höras när vi hörs ^^ hihi
Pusshej


Kommentarer
Postat av: Lollo

Japp, Sandra klagar lite på er ibland!! lipa åt XD

2008-10-15 @ 23:24:36
URL: http://lovelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0