nackspärr :( och ja e stolt över bror min

Hej hallå allesammans igen^^
Tycker att ni kan tycka sådär lagom-mega-mycket synd om mig som helt ärligt inte kan vrida en mm på huvudet! Jag har sådan där hemsk nackspärr O_O de e jättejobbgit...
Men iallafall så tog ja mig till skolan något försent idag xD haha började 8.20 var väll i skolan till 11.20 ?! :) snälla bli inte som jag!
Men iaf så missade ja bara en och en halv lektion:)
När ja kom så ahde vi NaturKunskap. De gick väll ok?! titta på en film och Andrea e mega rolig xD HAHA orkar inte berätta för ja kommer väll dö av skratt om jag ens försöker men ingen skulle ändå förstå så ^^ hihi

Sen så slutade jag då egentligen kl 12 men jag har ju min extra lektion kl 13-kl 14 för att ja inte kalrade svenska A förra året:P som sagt bli inte som jag!
Men de gick bra och min "stödlärare" eller va man ska säga, är jättebra:) Linn fick läsa högt ur en gammal tidnignsartikel och sen så skulle vi egentligen läst en till artikel som var skriven 16 Januari 2005. Och hallå, vem fyllde 14 år då? joo jag:D

nog prat om de^^ efter skolan åkte vi in till stan för Andrea och Anna-Veera skulle fota och jag som vanligt shoppa lite (A)
Jag köpte ju då som jag sa TokioHotelskiva
Och så köpte ja faktiskt Dust It grejjen:D yay
Sen köpte jag ett par nya Jeans (bild på dom sen) ^^

OCH JUST DE! igår fick ja se min bror (8år) i sin skolkatalog och ni anar inte! han fick mig nästan till tårar! den lilla ungen sitter ner, i mitten och gör en sådan "TomPose" me händerna och lite så som minen (bilden nedan) för han har sett de på en av mina bidler på Tom :D han har Tom lite som idol :) hihi så sött

"TomPose"
tom kaulitz


Kommentarer
Postat av: Elina

Weei, jag såg er fyllon i stan! det var skojsigt! Försov mej oxå hehe...men man e ju såå jävla trött på måndagar..sheeit.

2008-10-13 @ 21:22:31
URL: http://elinettes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0