Ridning;)

Vaknade tidigt (kl 7) idag för att gå ner tillstallet och "klappa" hästar:D wiio
Först fick jag Linnea! Hej jobbig ponny!
Men iaf... de gick itne så bra, brukar gå mycket bättre! Men Petra var nöjd iaf:) ja va massa imponerad, har aldrig ridit för henne och aldrig pratat me henne men hon kunde mitt namn ändå O_O

här har ni en bild^^
Linnea och jag, från idag:)

Sen hade jag faktiskt me min data till stallet så under lunchen satt jag och försökte hjälpa sabina me sin blogg.., de gick väll... halft men mina batterier tog slut så ja hann inte klart :P

Sen fick jag rida LaLune^^ Hoppade,,, gick dåligt men var hyffsat kul

här har ni bilder


GALET flummig och rolig Ellen och Lakey har vart sällskap idag:D wiio
och jag glömde mina jeans i debbies skåp i stallet :'( *gråter lite* (inte) men iaf... de va lite jobbigt!

jag har vart rätt seg och flummig idag och lovar att jag ska bättre mig på skrivandet:)
PussOchKram^^ hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0