Shopping sugen punkt s e ?!

Godmorgon allesammans^^
eller ngt sånt.
Vaknade galet sent idag men de va ju ingen som väckte mig och då sover jag gärna jättelänge^^ ungefär till kvart över två hihi! Men iaf... gick upp och tog en kopp kaffe och ska snart hjälpa till att förbereda middag som ska bli hembakad Pizza. Mumsi^^
Aja... sen har ja då inte hunnit göra så mkt mer idag hittills.. haha men iaf


SHOPPING
känner ett stort behov av shopping just nu! De finns massa saker som jag borde köpa (enligt mig) och de börjar ta slut på kontot snart vilket ger mig ganska mkt ångest. Jag vet fan inte vart mina pengar tagit vägen :O
Efter sommarjobb (i augusti) fick jag ungefär lite mer än 16.000 ;) woho... sen fick ja 1050  i månaden (studiebidrag) och nu idag istter jag med bara 2.900 på kontot.... och vart e alla pengar undrar jag?!?!?!Schwarzkopf Professional Osis+ Dust it



Aja.... de som behövs köpas just nu är nog mest är Schwarzkopf Professional Osis+ Dust it ;)
den har ja provat förut och den e galet bra för att ge volym i håret:O asså galet!!!! jag rekomenderar den verkligen! De e ett slags puder?! xD *nollkoll* som man pudrar på i hårbotten och masserar in och vipps volym på vilket hår som helst typ :) superbra!




sen behöver jag fortfarande en svart halsduk:O men de kan vänta lite sen funderar jag på att byta den vita jag köpte för den varinte så jättefin... men iaf
Jag behöver också nya jeans,,, men de e så svårt att handla jeans för mig! hittar aldrig nåra som sitter bra :/
Någon som har ngt tips ?! jag har smala ben men ganska... inte så jätte men bred midja ^^

nya väskor! ja tack! inte ny VÄSKA utan nya VÄSKOR! aja... men där har ja megaångest för ja e så kräsen på väskor xD men ja älskar väskor:O

skor är väll något jag alltid vill ha och känner att jag alltid behöver men senast igår var mamma i mitt rum och sa att de får räcka med skor nu :'( så hon säger fortfarande att om ja köper ett par nya skor måste ja slänga minst två gamla O_O de gör mig lite ledsen i ögat :/


aja... allesammans nu ska ja springa ut till köket och se till att pizzan blir ätlig, höhö :D
hare bra och lämna gärna en komentar om t.ex var ja kan köpa fina jeans eller va ni tycker om Schwarzkopf Professional Osis+ Dust it  ;)

Puss och Kram
*ps min katt är otroligt söt och försöker sno all uppmärksamhet^^ ja tror han hatar min dator hihi*
Bosse<3 (eller Felix som han egentligen heter)

Kommentarer
Postat av: Juicy

Dust it är sjukt bra! :) Men däremot tycker jag att den luktar grymt äckligt... :/

2008-10-13 @ 14:44:27
URL: http://paparazzi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0