Skooolan:)

Heeello:D
Har ni de bra?
Sitter i skolan... är dum och går itne på matten men jag skulle ändå få frånvaro så jag var itne så taggad på att gå... Men snart ska jag försöka skärpa mig med de xP
Skrev prov i engelska nyligen... de gick väll som de gick, inte så bra! Men stolt är ajg som ändå gick dit för att göra det:)
Fick veta att jag blev Godkänd på min bokredovisning så jag blev typ MEGAGLAD:D
Men nu ska jag snart gå och äta lunch:) Blir PASTA med KÖTTFÄRSSÅS! jag älskar<3
Rebecca e trevlig och låter mig låna hennes matkort så ja får mat :')

Byebye ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Ha en fin dag:)

Händer denna helg då?

Kramar

2008-10-17 @ 14:12:09
URL: http://lindaskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0