SLUUUT PÅ KONTOT!

Hej hallå^^
Jaa idag försov jag mig igen :O fattar inte hur ja lyckas?! Aja, började göra en fisk på bilden.... i lera...! äcklig lera men fisken ja gör e fett söt ^^ hihi lång och smal!
Aja, lunchen var skummmmmm! De stod att de skulle va lax me annanas (spy av annanas) men istället fick vi ngn fisk med kanel?! O_O asså... kanel?!?!?!?! aja.... ja köpte en pucko^^ (för er som inte vet... devillsäga typ alla, så har ja startat en pucko-flaske-samling i mitt skåp^^ hihi)
Vi hade mentorstid och självklart så fick alla gå tidigare utan "Tejejerna längst bak vill jag prata med" Ja... de e då jag Anna-Veera och Linn! ALLTID ska hon prata me oss... aja hon berätta typ samma sak som alltid, "Blablabla... rester från ettan blaaaaaaaablabla! Bokrecension BLA!"
Jag ska redovisa en bok för henne på tisdag efter svenskan xD
HAHA så frågade jag: "Ska ja redovisa direkt efter svenskan?"
Hon svarade "Nej om du vill dricka i mellan eller aknske ta något så går de bra?"
Först uppfattade jag då de som att hon trodde ja ville dricka"supa" och ta något"knarka" men de va tydligen inte så hon mena xD

Aja... sen hade vi då svenska........ hon började babla om "DJUUP uppgift, ni måste ta de seriöst!" så delade hon in oss i grupper och ja satt och skrev inköpslista till dagens shoppingrunda istället^^ hihi

Min ShoppingLista
Svart Jacka
Halsduk 1svart 1vit
Rosa vinterskor
Kofta
Piercing

JA efter svenskan dåra, så drog vi in till stan:)
Jag, Anna-Veera, Andrea, Linn och Sandra. Väl i stan mötte vi Linda och Joseph(<-stavning?!) aja... Andrea och Linda drog iväg snabbt och bytta ut Lindas läppiercing medan jag Anna-Veera, Linn, Joseph och Sandra gick till H&M för att leta jackor :) Jag hitta snabbt dne jag ville ha:D fejkskinnjacka YESYESYES
Så jag köpte den och Sandra hittade också en fin jacka:D (Y)
Vi gick vidare till DinSko och NEJ de fanns inte min strl -.-' Andrea ringde och vi gick och mötte henne, gick in på en annan DinSko jag hittade 36 MEN NEJ dom passa inte -.-' och 35 finns inte i dom skorna *UTBROTT* så inga rosa vinterskor för mig:/
Aja, vi gick vidare till... massa affärer?! Sen hamnade vi på en H&M igen xD HAHA ja köpte en meegaastooor halsduk (benvit) toppenbra:D YESYESYES
Sen va vi inne på fler affäerer och på punktshop köpte ja mig en ny tungpiercing:) En vanlig silvrig(Y)
Joseph och Linn drog hem sen Sandra me, jag Anna-Veera och Andrea gick för att köpa godis^^ fastnade på Cubus där ja köpte en tröjja som passar mig så sjuuuukliiigt bra :D HAHA text på
I <3
SHOES
BAGS & BOYS
så klockrent alltså xD sen köpte ja lite udnerkläder en me texten "It wasn't me".... ingen aning om varför men iaf... sen ett par "I love rich boys" och ett par "I love boys,  And boys love me" hihi
Bilder på allt finns här nere

så kollar inköpslistan vad ja köpt:)

Min ShoppingLista
Svart Jacka köpte
Halsduk 1svart 1vit köpte
Rosa vinterskor ska inte ha
Kofta (köpte en munktröjja istället)
Piercing köpte

Rätt lyckat:D

Jag kom hem, pappa lagade god mat, Biffar me pasta och brunsås jättegott:) (för alla som känner mig vet hur glad ja blir när ja får pasta^^)
Sen har ja faktist städat mitt rum :'D inte helt klart men nästan:D fått in alla skor utom 8 par i skoskåpet och på en hylla:D

Nu sa ja bara ta de lugnt, fylla på min kaffekopp och fundera lite på de här med designen^^

Hare bra PussHej


min nya "skinn"jacka:)
fejkskinnjackan

min nya fina tröjja:)
så klockren:D

mina nya underkläder xD (ingen bild på halsduken tyvärr)

haha.... eum ja x)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Snygga kläder!! ,D avis på pengar att köpa mycket kläder för

2008-10-07 @ 23:03:36
URL: http://lovelle.blogg.se/
Postat av: Elina

Fett coola :D nu vill vi alla se dej i dina nya kläder :D

2008-10-07 @ 23:38:42
URL: http://elinettes.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha, nej va coola/söta x)

2008-10-08 @ 11:30:54
URL: http://lennberg.blogg.se/
Postat av: Isabelle

underkläderna var ju klockrena . haha^^

Var har du köpt dom?

2008-10-08 @ 13:13:58
URL: http://bellaaadeluxe.blogg.se/
Postat av: Miranda

trosorna är köpta på Cubus :D

2008-10-08 @ 18:20:53
URL: http://mestiis.blogg.se/
Postat av: sylwia

pekar

Jag var nära på att köpa likadana string som dig!!

2008-10-08 @ 19:40:49
Postat av: Cassandra

vilka söta undies ^^

2008-10-08 @ 20:00:40
URL: http://cassandrahemdal.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan??

2008-10-09 @ 18:28:21
Postat av: Natta

var har du köpt tröjan?

2008-11-22 @ 19:55:57
Postat av: Miranda

de står ju xD cubus

2008-11-22 @ 20:00:29
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0