Trötter :/ hoppla ponie ^^

Hallå allesammans:)
idag har jag varit trött... som vanligt ^^ hihi men ja kom i tid till skolan *känenr mig stolt*
vi hade bild först dåra och ja håller på me min fula fisk -.-' asså de ska vara en lax men de ser ut som en haj:/ *misslyckat* alla andra fick göra söta kondomgubbar^^ hihi
menmen... efter bilden hade vi lunch^^ har inget minna av vad vi åt mend e va säkert ok xD eller jo ja åt vegitariskt iallafall^^ hihi

sen hade vi mentorsstund och Elina den fina masserade mig :'D asså ja har ju fortfarande nackspärr så hon va snäll och masserade lite i min nacka :') ja blir så lycklig! ^^
aja... vi prata om de analoga kamerorna i skolan dåra... intressant?! nej... xD

Aja sen hade vi svenska och vi såg någon slags film som ja fattade megalite av men ja hoppas ja kommer kunna fatta ngt inför provet vi typ har snart O_O
Efter svenskan skrev ja litet förhör om boken About A Boy :) tycker de gick hyfsat bra så ja hoppas ja iaf blir godkänd den här gången:)

Sen åkte vi till Jakan och köpte godis xD som vanligt... asså ajg Anna-Veera och Andrea ^^ hihi sen skulle jag och Andrea åka hem för ja skulle rida men typ alla världens tåg var inställda så vi va tvugna att åka en längre väg som tog längre tid för annars hade ja missat min ridning :O men ja hann typ precis till ridningen och ajg fick Linnea -.-' som alltid

de gick väll...... ok men de var sådär lagom mega trist för ja har bytt ner till en lägre grupp för ja inte hinner me min gammla ridgrupp pga mitt schema i skolan :O så vi hoppade typ 1cm... nejmen lågt och itne så mkt... ochd e va rätt trist....

här har ni litet klipp på mig och linnea
Ser att de inte såg så jättebra ut, vilket de inte kändes som heller xD HAHA











Nu ska jag nog duscha :) Dricka kaffe och äta choklad:D mihi *gris*
Hare bra och sovgott!
ska fortfarande försöka skärpa mig med uppdateringen ^^
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0