trött,stressad,irriterad!

usch ursäkta men idag e ja seg, trött och irriterad!
Jag ska packa, tvätta och köpa lite saker och jag orkar inte... och ja behöver ha mitt träns och jag e arg för ja e de... xD
men bläää... ursäkta dåliga uppdateringen idag men iaf...

dagen idag va rätt ok^^
Började med att ja kom lite försent till Engelskan men sen jobbade jag Andrea och Anna-Veera rätt bra tycker jag:) sen hade vi matte och de gick väll ok?! ja va lat men iallfall^^
Sen hade vi lunch och sen bild, ja skulle fota så Joss följde med mig till jakan och ja köpte Jordgubbscider och två kokosbollar:D en till Joss och en till mig^^ sen satt vi och kollade på en gubbe som dansade konstigt och jag filmade han men ja råkade radera allt på min kamera O_O *typiskt mig*
Men iaf, sen så har ja åkte hem, packat och insett att ja måste köpa schampoo och balsam och såntdär -.-' blöäää
menmen, hörni ska dra ner till tvättstugen nu :P massa trist xD

Men hare så himlans bra och så:D
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0