TröttTröttTrött!

trött e ja så de räcker och blir över för en hel arme :O ...
jaja, kom försent till första lektioenn dåra. De va engelska och ja va jätteseg och trött och BLÄ! så ja orkar inte berätta så noga om den tråkiga onödiga lektionen x)

Sen hade vi lunch, de blev soppa och mackor och jag som äter typ allt tyckte de va helt ok:) hihi
På lunchen var vi som vanligt flummiga och ja köpte ingen pucko idag:O men iaf ^^

Efter lunch hade vi svenska... Andrea och Elina var inte me... triiiist! Men iaf Jag, RebeccaH, Anna-Veera och Linn försökte komma på massa hjältar och vi kom iprincip bara på massa tecknade som Piff och Puff, PowerPuffPinglorna och Teenage Mutant Ninja Turtles (som är mina favoriter^^) aja, vår lärare tyckte inte de va så bra jobbat av oss?! fattar inte varför vi va massa duktiga tycker ja så hon skulle flytta isär Linn och Anna-Veera... de lyckades hon bra me?! INTE haha typ inte äns en halvmeter flyttade hon dom så de gick ju att snacka iaf xD

Aja efter lektionen skulle vi ha Naturkunskap men eftersomatt jag fick IG i Historia A förra året va ja tvungen att gå och prata med min historialärare för att försöka fixa ett betyg^^
Så vi kom 40min innna vi slutade NO menmen.... sen hade vi lååååååååååååååång håltimme till musiken, ja köpte godis *känner mig som en gris*
Sen när musiken började så fick jag för första gången på tuuuusentaaaals år värsta dåligt självförtroeende så ja va inte me xD HAHA... elelr de va inte så "HAHA" de va lite jobbigt!
Menmen....

Nu när ja kom hem så fick ja ostochskinkpaj:D mumsi...
sen så ska ni få se våran film som vi gjorde i 1an xD så jävla bra alltså
Detta fick vi då MVG på :)
ENJOY


Aja, pussochkram
kommer senare en film från våran skridskoåkning i skolan ^^ hihi den e rätt kul xD

Kommentarer
Postat av: sylwia

Hahahah. massa med roligt film!!applåderar

2008-10-09 @ 23:38:24
Postat av: Jenny

HAha den vad fan bra mirre (L)

2008-10-10 @ 15:33:15
URL: http://jennyhjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0