UUUttrÅÅÅÅkAAAAd

Japp, uttråkad till tusen!
De kan tillochmed bevisas på mitt oerhört mogna sett att skriva de i rubriken :O ^^
Menmen, ja håller på åh ändra lite i bloggen (igen) kanske tar lite tid innan jag blir nöjd^^ Ska snart ladda upp ny header och byta lite färger(A)
MEN iaf, bestämde med Kira att imorgon ska vi sola (Y) yesyes, i need it! Fast jag har verkligen inget att göra idag:O
Sen har jag ju insett nu att de e 1vecka kvar tills jag åker till Linköping i 9dagar (tror jag). Jag ska ju på ridläger på höstlovet:D *längtar* och då kommer den där packnings ångesten jag ALLTID får xP
Som när jag var på peace&love i bårlänge i 2dagar (en natt) så hade jag med mig ett par jeans (och de jag hade på mig när jag åkte) ett par shorts, ett bar mjukisbyxor, två tröjjor (och den jag hade på mig när jag åkte) en tjocktröjja (och den jag hade på mig när jag åkte) och 3 par skor (och don jag hade på mig när jag åkte)
men ärligt talat jag kan inte välja kläder iföreväg O_O men iaf jag använde typ alla kläder iaf (A) ja bytte om rätt ofta... men sån e ju jag^^
Sen när jag var i Hjo hos Jenny<3 så hade jag med mig fetaste väskan med två par skor (och den jag hade på mig när jag åkte) och sen minns ja knappt va ja mer hade me mig men haha Jenny vet att de va mycket(A) och där var jag i 3 dagar (två nätter)
sååå! inser ni nu att jag ska va borta NIO dagar ^^ fast iof så ska jag mest rida så de jobbiga blir väll att packa alla dessa schabrak, lindor, träns till Arrac (om ja nu får han) De lär bli massa mycket saker... men ja har ju lyckats 5gånger förut att få ner massa packning till Linköping och "min" ponny^^ så varför skulle jag misslyckas nu?! :O ^^

Här är då jag och Arrac sommaren 2007 ^^ wiio så sööt visst e han^^ fast ja va inte lika söt så mitt ansikte får inte synas Höhöhöhö xP

















Aja... intressant för er att veta?! Nej! men haha de fick ni veta ändå

Juste tänkte säga att jag e megaglad för alla som läser<3:) Jag menar jag har haft min blogg i snart 2veckor (vilket inte är så länge) och har ca 30unika besökare om dagen:) (jag tycker de e mycket xD)  Ibland fler (igår 49st) och de gör mig mega glad!
Puss på er^^ hihihi

Kommentarer
Postat av: GM

Hallå där =)



Vad tycker du om mitt senaste inlägg på bloggen? Skulle vara jätte glad över en åsikt.



Ha det bäst.

2008-10-18 @ 15:47:26
URL: http://garbomannen.blogg.se/
Postat av: maja

jag vill oxå till gunnorp </3

2008-10-20 @ 13:40:57
URL: http://blondiemaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0