Ensam hemma!

Yes!
Familjen åkte just iväg till landet och lämnade mig själv hemma! SKÖÖÖNT!
Något jag verkligen älskar är att vara ensam hemma. Innan dom åkte så hjälpte jag dom att slå in en påskpresent åt min bror! (ja vi brukar få påskpresenter) och de blev skitfult! Haha, jag e inge bra på att slå in paket. Sen så va ja tvungen att säga hejdå till Bossekatt som också skulle följa me! Fast han ville inte gå in i buren först (han hatar att åka bil). Men tillslut gick han in och nu har dom åkt.
intressant...

Aja, igår var väll lagom nice? Jag drack då ingenting :) en klunk cider. De andra barnen var lagom packade haha! Sen sov jag kvar hos Ellen och kom hem nu i morse.

Jag har fått påskgodis av mamma och hon har laddat köket med mat åt mig till helgen så ja ska slippa handla. Sen fick jag pengar åt att klippa håret! Haha! Fy de e verkligen hemskt mitt hår just nu! Så det var bra och behövdes.

Nu ska ja sätta mig och se om de finns ngt på TV med en kopp kaffe och mitt godis. Om de inte finns något på TV drar jag nog igång min Tokio Hotel DVD igen ;)

Hörs senare:)
peace!!

Kommentarer
Postat av: Deeeeooo

jag e ox själv! :D oooshhhh fast jag åker på lör till sön =P till landet (a)



Vill ox se TH-DVD =(

2009-04-09 @ 16:32:30
Postat av: Deeeeooo

vart ska du klippa dig? =) vi kan väl ses imorr på dan och fixa lite shopping om du inte e upptagen =D

2009-04-09 @ 17:32:38
Postat av: felicia

skönt och va ensam hemma :)

2009-04-09 @ 18:39:58
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0