Frisyrer den senaste tiden

Skillnaderna är väll inte så stora men skitsamma
här kommer bilderna

1. Dehär fula håret är från början av 07... usch!
2. Och titta Mirru var blond ;) imitten av 07
3. I slutet av 07 till början av 08 blev mitt hår mörkare och längre 8)
4. ngn gång under 08 färgade jag de lite ljusare men lät de växa så de blev lääängre
5. nära slutet av 08 färgade jag det lite mörkare igen med ljusa slingor... klippte topparna.
6. slutet av 08 blev det svart ;) och Lääääängre!
7. Såhär är de nu... mörkbrunt långt och slitet

och nu är de dags för frisören igen och jag vill gärna ha hjälp med hur jag ska klippa mig denhär gången


Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag tycker som när du hade det blonda :) <3

2009-04-24 @ 15:35:52
URL: http://kaeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0