Söndag 5/4-09

Gårdagen var rätt seg men helt ok :) ^^ orkar inte berätta om den heheheheh...

Idag så hade vi hoppning dåra och vi fick hoppa ute ^^ Nice! NOT! För jag hade Baccaral och jag kan verkligen inte hoppa honom jag lovar ja va sämst av alla i hela vida världen! Du kan sätta ett spädbarn i sadeln på den hästen och de går i elitklass jämnfört med mig! Och ja, de förstörde en del av min dag för jag vart arg...

Sen så vare bara att skynda att byta om och spraya på parfym och skit för ja skulle på Rebecca Lakeys komfermation :) De va lite trevligt, fast jag och Ellen kom lite sent hehehehe.
Vi va då först i kyrkan och typ lyssna på massa sånger och böner och såntdära som man gör i kyrkan och efter de tog vi en taxi hem till Rebecca, där vi fick lunch och fika och umgås med några av Rebeccas kompisar som var otroligt roliga^^
Vi fick ngn slags skaldjursröra, paj, bröd och sallad och det var verkligen jättegott. Till fika fick vi glass, kladdkaka och blåbärspaj! MUUMMSIII!
Vi spelade lite spel och satt vid de där bordet i timmar och skrattade och hade kul!
Sen gick jag hem och duschade och snart ska jag äta pasta :D mumma!
:)

Kommentarer
Postat av: alexandra



Jag vet :/ det är sån jävla sjuk skillnad på priserna. Fyfan haha.



2009-04-06 @ 15:44:57
URL: http://alexandradr.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får ett nice lov! :)

2009-04-06 @ 15:48:39
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-06 @ 15:51:12
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0