spindelnatt

omfg!
om ni någonsin förstod hur rädd ja e för spindlar skulle ni vara medvetna om att ja fan blev självmordsbelägen (eller vare heter) inatt då en liten spindel inkräktade i mitt rum...
japp mitt inatten och stackars jag var ensam vaken... skulle gå och lägga mig då ja ser att en spindel klättrar upp på min kudde. tårarna sprutade och jag flydde i panik ut ur rummet! satt i vardagsrummet. 
Där hämtade jag mod innan jag gick tillbaka in i rummet.
och då satt den jäveln på väggen! På en av mina Tokio Hotel posters!! ja va tvungen att fota den... med högsta inzoomningen på min kamera så tog ja ett kort (som ja ska ladda upp sen) och sen böjde jag mig ner för att ta upp en sko för att döda spindeln (japp ja skulle döda den själv) me och vet ni?

den var inte där!!!!

helt borta... spårlöst! ja stod och stirrade på hela väggen där den varit, och ja kollade ju inte bort mer än en sekund när ja tog skon så den kan ju inte kommit långt... ja stod iaf och stirra i lite mer än en kvart innan ja bestämde mig för att inte sova där inatt.
Så jag sov på soffan och där kommer ja sova ett bra tag till ifall spindeln inte hittas och utplånas!!!!!!
fyfan ._. tur att ja har en byrålåda i hallen också som ja kan ta kläder ifrån för ja vågar inte rota i lådorna i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0