27/8-09

Hejsan hoppsan!
Humöret är väll lite bättre... beställde ett nytt pass/leg igår så de ska väll bli ordnat så snart som möjligt.
Idag kommer pengar in på kontot :D Ska närsomhelst ta och kolla hur mycket, men orkar inte just nu. Får se om de blir att spara de mesta eller om ja lyckas bränna allt.., skulle inte förvåna mig ett dugg.

Ska ner till stallet idag.., sen när jag orkar. Just nu är jag lite trött och behöver städa iordning i mitt rum. Rev upp allt ur lådorna, hela sängen, flyttade på sängen, kastade runt saker överallt i mitt rum igår när jag letade efter mitt pass. Menmen, orkar inte nu...

aja, palla skriva mer
ciao

Kommentarer
Postat av: Nina

Hejsan. Allt bra med dig?

2009-08-27 @ 23:24:30
URL: http://ninni87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0