30/8-09

Hej alla barn.

Har inte uppdaterat så bra men skitsamma!

Igår var jag och firade min kompis Rebecca Lakey som fyllde 16år förre veckan. Det började med middag hos henne där vi åt tacos och pratade och hade kul (Y)
Sen hade Ellen bakat blåbärspaj som var hur jäkla god som helst, jag åt två bitar och samtidigt öppnade Rebecca presenter.

Sen fick vi skynda till tuben för att åka in till stan och bion. Vi såg en ganska bra film som jag inte kommer ihåg va den heter men den handlade iallafall om en player.
Ellen grät! HAHAHA

Sen så efter bion drog jag och Ellen ut till tyresö där hon hade massa vänner! De va rätt segt enligt mig och någon gång vid fyra? Så ringer Andreas?? nej typ nogån, från hans nummer? säger iallafall att de är fest i solna.
Jag kollade sl och skulle inte vara hemma förren kl 6.
Åkte ändå hem och åt en macka sen slumra ja dirre!

Väcktes kvart i två, åt frukost och drog sen ner till stallet och skötte Barney.
Gick hem, min syster kom, vi åt middag och sen har jag bara segat.

PUSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0