en till rubrik...

hello everyone!
Jag har inte orkat blogga idag... började skriva någon rad i morse, men orkade inte skriva klart så jag sket i det helt.

Idag har jag vart på pisshumör. Vet inte riktigt varför men så är det iallafall... har iaf varit och handlat mat med min syster och min bror. Det blev tacos och det är ju gott... men inte tillräckligt för att dra upp mitt humör, tyvärr!
Behöver nog mest få vara ifred ett tag, skulle vara grymt skönt att vara ensam hemma alltså!

För övrigt saknar jag sällskap och utgång... trots att de skulle vara skönt att vara ensam så är de ju roligare att vara ensam tillsammans med någon?! Inte sant?!
Äsch nu irrar jag bara

take care,
peace

Kommentarer
Postat av: ester

ett av mina många motton i livet är "allt är roligare när man inte är själv, kanske inte att gå på toa, men allt annat" ;)

2009-08-05 @ 17:30:26
URL: http://esni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0