Galen kväll

Hejsan och godmorgon på er.

Gårdagskvällen var galen, helt galen!
Det började lugnt, jag Fanny och Sabina satt och förade på Nivå och åkte sen in mot götakällare. Där var min pappa och vi gick in med honom och slapp visa leg! FETT COOLT!
Aja, väl inne träffade vi Pankis och hennes kompis och hon var galet glad och bjöd på drinkar och sånt.
Sen spelade då min pappa och jag blev glad upp över öronen när de spelade Rockaway Beach!!! mihihi

Aja, efter allt ihopa drog vi till donken och ja tryckte i mig nåra cheeseburgare och sen så hittade vi massa sånnadär barntatueringar som var gratis så jaa.... nu har jag Sabina, Fanny och Pankis en hel radda tatueringar på högra vaden! Men de e fint ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0