hejdååå

Nu har Sophie åkt hem... eller hon satte sig i bilen för typ fem minuter sen så hon är påväg hem till Frankrike nu... :'(

Igår var jag ute med Sabina och Fanny, nicenicenice. Vi var först och grattade Kevin som fyllde 17år *GRATTIS* och drack lite där... fast jag drack knappt något men skit samma.
Sen åkte vi vidare till Ego ett tag men de va rätt segt så vi lämnade det snabbt och tog en taxi hem till Frida där de va massa folk, bland annat Amanda:D

Jag och Fanny gick hem tidigast och jag var hemma någon gång efter tre... intressant, i know!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fin blogg :D gillar färgerna

2009-08-06 @ 14:09:20
URL: http://litetkakmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0