Hejsan hoppsan!

Tisdag idag dåra.
Åkte till min gamla skola för att höra hur det går med bytet eftersomatt min nya skola inte hört av sig vilket dom lovade att dom skulle göra.
Det är så att det är 6stycker reserver innan mig så det kanske inte blir så att jag kommer in på den skolan och blir det så, så kommer jag typ börja gråta! INTE OKEJ!
Menmen, sånt är livet! De vill iallfall att jag ska gå i någon annan skola så länge men det orkar jag inte, har ju för fan typ försökt läsa ettan två år så om jag missar några veckor borde inte göra något?! Jo egentligen men skitsamma!


Sen åkte jag hem och slängde in massa tvätt i tvättmaskinerna som pappa fick ta hand om sen eftersomatt jag skulle till stallet.
Idag fick jag rida Rexona igen. Gick bra i början, då var hon superfin men mot slutet så blev det värre och värre... menmen, man kan ju inte få allt!
Efter ridningen så segade jag ett tag och åt sen mat, cheeseburgare, MUUUMS! Sen kollade jag på lektioner och senare har jag bara lallat runt i stallet med Husberg.

Åkte hem vid tio typ och fick skjuss :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag leta reda på min kamerasladd så ni kan få se bilder från ridningen idag.

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0