Lill-lördagen

Onsdagen började segt, jag drog till skolan för att försöka fixa bytet till en ny skola! De gick sådär.

Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning för utgång!!!

Vid solna centrum mötte jag massa folk och vi drog in till Nivå och förade lite
Rebecca träffade sin framtida man ;) hahaha


1. Rebecca och två sånadär vita (Y)
2. Rebecca var törstig?
3. Pernilla, Fanny, Sabina
4. Vårt fina bord?


Sen drog vi vidare och påvägen träffade vi Rebeccas pojkvän igen :D

1. Sabina får en puss av mig
2. Pernilla och Fanny
3. Bex, Pernilla och Fanny
4. Fanny får en puss av Pernilla


här har ni Bex pojkvän ;) hahahah

Fanny, Rebeccas pojkvän, Rebecca, Pernilla

Sen kom vi till Ego men utanför skulle Rebecca och pernilla leka lite?!

1. Rebecca och Pernilla gör ngt?
2. Rebecca och Pernilla posar fint
3. Rebecca får en puss av mig :D


inne på Ego vare kul (Y)

1. Jag och Rebecca tar en fjortisbild (Y)
2. Victor får en puss av mig och Sabina
3. öh? Kim? pekar finger framför Sabinas ansikte haha
4. Can får en puss av mig

Sen drog jag, Can och Fanny hem samtdigit och Sabina var kvar och hade roligt berätta hon hihi!
ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0