Måndag

Hej alla glada, Miranda är på dåligt humör!
Igen!
Och som vanligt så är det sånt som händer!

Jag är otroligt uttråkad och har asont i huvet och vill ut och supa, punkt!
Nej inte punkt ja måste blogga lite nu tycker jag.

Men vet inte riktigt vad jag ska skriva och de suger ju ganska hårt. Jag var iallafall nere i centrum och handlade mat med min granne idag... vi råkade glida förbi några skoaffärer på vägen och jag ville hänga mig i taklampan i varje affär då mitt konto ekar tomt och min plånbok är skadad för resten av livet.

Tänkte försöka komma på ngt att klaga på ordentligt och kom på att jag inte träffat min älskade lilla ponnyplutt på en halv evighet... funderar på att tvinga ner mig till stallet imorgon :)

Aja, bara dehär inlägget tog två korta evigheter att skriva
hare bra ppl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0