nejdå

hemmakväll

Då kan jag passa på att berätta om igår... inte för att de hände så mkt men iaf

Jag vaknade då först hemma hos min syster och jag och hon gick och handlade frukost åt alla. Vi köpte nybakat bröd och pålägg till.
Sen kom vi hem, fixade iordning och vi alla (Jocke, Becca, Sophie, Kristoffer och jag) satte oss och kollade på Hem till midgård samtidigt som vi åt frukost, hahahahhahahhahha så jäkla roligt!

Senare åkte jag och Sophie hem till mig och vi köpte stuvad pyttipanna och svullade i oss, asgott alltså!

Idag har jag sovit, slappat, sovit, köpt mcdonalds, sovit och fixat mig för utgång och sen stannat hemma hahah, intressant dag;)

På torsdag fyller Husberg 18, så efter 12slaget på onsdag så blir det utgång ;) NIIICE!

såhär söt va ja inför idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0