ojdå

Hahahah, måste fan be om ursäkt för den kassaste uppdateringen ever. Jag har bara inte orkat skriva något.

I fredags var vi (ja, Ellen och Sabina) iallafall hemma hos Andreas och Adde. Där va massa av hans vänner och skit (Y) De va kulkul och jag blev lagom mycket full och somnade nästan först hahahahaha!

Dagen efter så väcktes jag typ nio. DÖÖÖÖÖÖ! Mådde asdåligt men jag och Sabina åkte förbi Ellens jobb och fick gratis frukost! MUuuuUUMuMUMmmAAA!

När ja kom hem sen försökte jag ta en powernap men ärligt talat mådde jag ganska så dåligt och hade assvårt att somna!

Planerade vidare kvällen, jag och Sabina drog hem till min kusin Filippa där vi förade litegranna. Vi skulle ta bussen strax efter nio men gissa inte om den åkte för tidigt? Så den missade vi. -.-'
Vi tog en taxi!

Sen väl inne på krogen så grattade jag David och sen bara lalla runt bland allt folk :D

pallar inte förklara mer här har ni bilder från igår


folk

Boel, födelsedagsbarnet David och Fredrik?

Monique, jag och födelsedagsbarnet David

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0