Pris i sämstighet?!

HEEEEEEJ!
Alltså herregud vad jag har blivit sämst på att uppdatera! Verkligen asdålig! Fanns det ett pris för sämsta uppdateringen hade jag absolut vunnit det!
Menmen, vet faktiskt inte riktigt varför det inte blir någon uppdatering... bara blir så? Får se om de kanske blir bättre snart, men man vet aldrig. Vågar inte lova något, men hoppas kan man ju! :)

Dagen idag har varit helt okej. Började tidigt med att åka in till stan och möta upp Emma, Carro och Maria. Jag skulle vara deras modell när de skulle färga håret på sin första skoldag. Så gratis hårfärgning för mig och eftersomatt dom var så himla snabba han Carro klippa av mitt hemskt slitna hår också! Resultat; skitbra!
Känns verkligen mycket bättre nu än förut och jag är helnöjd.

Sen efter det drog jag mig hem och somnade typ direkt? Har vart astrött hela dagen! Inte ok! Sen kom pappa hem och gjorde middag och nu har jag bara segat här framför datorn... skitkul! (Y)

Jag har står pengakris och måste på något sätt ta mig till skolan imorgon, men utan busskort, bussremsa eller pengar till något av det, kan det bli ganska svårt. Hmm....

Aja, vi hörs antadligen mer imorogn :) Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0