Sammanfattning sommaren 2009:

- gjorde du något i sommar som du aldrig gjort förr?
japp de gjorde jag ;) hahaha

- dog någon som stod dig nära?
Nej

- vilka länder besökte du?

typ åkte ju på kryssning till finland? men gick aldrig av iof :P haha

- är det något du saknar sommaren 2008 som du vill ha sommaren 2009?
hmm.... inte vad jag kan komma på faktiskt :)

- vilket datum från sommaren 2009 kommer du alltid att minnas?
ojoj, typ hela sommarn är fan guld värd!

- största misstaget?
hohohoho, har väll blivit en del? men sånt som händer :D

 - har du varit sjuk eller skadat dig?
nej faktiskt inte... tror ja?

- bästa köpet?
ööööööööööööööööööl HAHAHAH

- vad spenderade du mest pengar på?
alkohol

- gjorde någonting dig riktigt glad?
japp, ridlägret av otroligt kul och alla utekvällar har varit asroliga :D
 
- vilka låtar kommer alltid påminna dig om sommaren 2009?
hmm... vet inte riktigt. vi får se senare vad jag kommer koppla ihop med den här sommarn ;)

- va du gladare eller ledsnare i sommar jämfört med tidigare somrar?

gladare absolut :)

- vad önskar du att du gjort mer den här sommaren?

hmm... de hade varit bra om jag städat mitt rum lite mera? sen så ahde jag velat följa med mina vänner till Magaluf, men jag är fattig (Y)

- vad önskar du att du gjort mindre?
några kvällar kanske jag inte skulle druckigt så mycket? eller a, skitsamma... haha

- hur tillbringade du midsommarafton?
ute på Ellens landställe med massa bönder och det var verkligen superkul! nästa år kör vi igen!

- blev du kär i sommar?
hmm... lite förtjust kanske :)

- hur många förhållanden?
HAHA inga! Nej tack säger jag bara!

- favoritprogram på tv?
har typ inte kollat på TV... hahaha fast idag såg jag Pokémon haha

- bästa boken du läste i sommar?
har inte läst ngn bok i sommar :P

- största musikaliska upptäckten?
typ inge?

- något du önskade och fick?

åka på ridläger? ha hästen Arrac? aa typ de :)

- något du önskade dig men inte fick?
jaa... -.-' men jobbar på de (Y) ska ha de :D *hemlis*

- vad gjorde du på första dagen på sommarlovet?

soooooooooooooooov läääääääääängeeeeeee

- finns det något som skulle gjort din sommar bättre?
hmm... att ja följt me till Magaluf :P

- hur skulle du beskriva din stil sommaren 2009?

?min egen?

- vad fick dig att må bra?
öl... nej ja skojja! Allt de roliga jag gjort med mina vänner :D mihi

- vem saknade du?
min syster men hon kom ju och hälsade på förut också :D

- de bästa nya människorna du träffade?

ingen aning, har träffat så många nya människor i sommar så ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0