Snake 1

Hello ppl!
Den väldigt händelselösa kvällen har spenderats med Snake1 på min otroligt coola Nokia3210 och bara så ni vet så är jag typ sämst på det spelet.
Men eftersomatt inte mkt annat händer i min värld så blev det en hyffsat bra underhållning som fick mig otroligt arg imellanåt och som nu får mig att skriva om det i bloggen!?

Japp jag behöver ett liv, jag känner de!

Aja, morgondagen ser väll ut som denhär dagen... seg, lång, tråkig, precis så som alla mina dagar verkar vara nu för tiden.

Jag är otroligt arg nu förtiden märker jag och de är ju sånt som händer, inte så roligt, menmen.

aja, skjut mig
pusshej!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Själv så kommenterar jag din blogg med min mobiltelefon. Maaaaha ;) iPhone for teh win!

2009-08-11 @ 00:23:22
Postat av: Miranda

hahahahha men min iphone e coolare ändå ^^

2009-08-11 @ 13:53:38
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0