Va kom alla läsare ifrån?

Nejmen?! :D haha lycka till tusen när man loggar in och ser en massa komentarer (för mig som aldrig får några *evil eye till alla läsare*)

Haha, hur ni hitta hit har jag ingen aning, men glad blev jag!

Idag har jag faktiskt köpt nya underkläder, tänkte ta en bild på de närsomhelst så ni får se de sen;) Jag var nere i centrum med min syster och min lillebror.
När vi kom hem fixade jag mig iordning och såndär skit för vi skulle på avskedsmiddag till min andra syster som åker hem till Frankrike imorgon. Kommer sakna söner mig!!!

Aja, sen gick vi ner och åt grekisk mat iaf, jag åt en vegitarsik pirog som va aaaaasgooood, och så öl på de, MUMMA!

Funderar på att kanske dra ut ikväll men jag vet inte hur det blir med det eftersomatt min syster åker hem så kanske jag stannar hemma me henne nu sista kvällen.

Imorgon ska jag iallafall gratta Rebecca Husberg som fyller 18år och sen åker jag direkt ut till bästis landställe! NICE:D
 Aja, ska knäppa dedär kortet på underkläderna nu ;) hörs om nåra sek
ciaooo

Kommentarer
Postat av: The T<3

fin blogg du har!

2009-08-05 @ 21:47:41
URL: http://tajjz.blogg.se/
Postat av: Sophie

Kommer sökna söner mig!!!???

lär dig stava :P

kommer sakna dig med <3

2009-08-05 @ 23:38:02
Postat av: Miranda

sophie: jajajaja nu har ja fixat <333333333

2009-08-06 @ 13:02:26
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0