Hej hej hej jag är bara fjorton år!!

Eller?
Nejmen alltså har den låten på hjärnan xD ... den e ju.... bra...? eller..?




Aja... har inte bloggat sen juuuleafton men har inte pallat. Fick iaf en massa bra saker :)

Till nyår fick jag en klänning och en makeupgrejj så ja kan gå och bli sminkad och sen få smink med mig hem för ca 500:-

Sen fick ja lite annat bra småsaker, orkar inte berätta...

Iförrigår så va vi ute och åt på HardRockCafé och jag tog jätteäcklig mat :( Kycklingmacka som va bajstorr! Fick två mackor och en massa pommes och de blev massa över så vi fick med oss ena mackan som doggybag eller vare heter!

Sen så åkte jag och mötte ... Mr.X ;) hahaha. Som hade lite problem med sin utlandsresa. Vi åkte hem till mig och han var utsvulten så han fick min macka från HardRockCafé.
Vi kollade på andra sidan häcken... för er som ville veta?

Jag skulle egentligen upp kl 8 dagen efter men vaknade inte trots att båda vi hade ställt alarm! HAHA, toppen!
Skulle tävla tomtehoppning istallet på Bacarall men jag hade turen med mig... tävlignen var inställd!

Aja... sen har de inte hänt så mkt mer... dryg kväll igår och jag blev på pisshumör... fast igår på dagen var jag lagom megamycket glad!

aja... får se va ja hittar på idag... de e ju söndag... inte så mkt som händer då :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0