1Januari 2009

sedärja;)
galetgalet! Ett nytt år är här:D nya möjligheter! ... nej nu låter ja sådär lagom töntig som bara ja kan 8D haha
Jaja... vaknade tidigt idag:) 9.00 Kors i Taket ;) Gjorde kaffe åt pannkakor :D
satte mig vid datorn och bestämde med Isabelle att mötas så hon kunde ett par skor av mig, ja e så snäll 8D
Och sen tog ja en prommis ner till stallet, mötte Emma som va pigg och glad :D sen gick jag hem.., utan att göra ngt i stallet först HAHA
skönt me en promenad8D hohohoho
aja... har ätit en pirog nyss:) och gosat me busekatt!
och jag e pigg;D


igår VAR mina naglar fina :D lösnaglar dåra... men iaf de va fina! Men ramlade av :O :P hoho
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Skitsnyggt!

2009-01-05 @ 00:50:53
URL: http://bdknapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0