2009= gymma

japp! nytt år nya tag!
gymma blir det iår!! ska bort de extra kilon som kommit p.g.a tröstätit (oftast utan anledning eller bara försökt komma på anledning till att göra de) och sen så har ja ju inte varit lika bra på att träna och skit! har mindre idrott i nu än i grundskolan och inte lika sprallig och villig till att röra mig :P höhö
menmen, som sagt jag ska börja gymma och har då skaffat mig en gympolare;) Joss och jag har typ samma "problem" eller vad man ska kalla det och bestämmde oss då för att göra detta tillsammans:D
de låter väll bra?
jag e stolt över mig själv som faktiskt gör ngt nyttigt för en gångs skull hihi

Kommentarer
Postat av: pech

sv; det är så fint! :D

hur länge har du haft? ;)

2009-01-07 @ 22:57:19
URL: http://ppech.blogg.se/
Postat av: Frida

haha samma problem som mig ;D är för lat :P Men tänkte att jag också skulle ta tag i det nu :)

2009-01-08 @ 19:30:48
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0