ALLA BILDER ÄR KVAR :'''D

pappa hade ju varit megasnäll och flyttat över alla mina bilder från datorn till en annan hårddisk för länge sen :'''D jag är så glad! Allt är kvar :''')

fira med gamla bilder ja trott va borta?! :)
Never Mind

bilden är tagen den 30oktober 2005.., nästan precis ett år innan han avlivades :'<


här säger jag hejdå.., och min fina ponny är så ovetande om vad som kommer hända, se så lycklig han är, trotts att alla hans skötare står och gråter hos honom.., <3 min fina <3

BrittErik och Bosse

massa bilder på bosse och britterik! Den här är från 2006


jag och BrittErik i februari 2007


maj 2007


så de räcker!
la upp bilder på de som jag aldrig kan ta igen.., på dom som lämnat mig :'<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0