dagen

hello everyone!
idag på naturkunskapen så hade vi äckelpäckellabb! vi skulle göra ngn skit och en sak man skulle blanda i luktade helt ärligt talat spya! och usch jag höll på åh göra de värre när jag själv bara ville spy!!!
Jaja, vi gjorde helauppgiften och de e ju bra:D
men efteråt när vi skulle diska... eller jag dåra! så självklart kan jag inte hålla den klumpiga delan av mig borta utan hade sönder en glasbägare... gratiis miranda -.-'
aja, sen ahde vi snusklunch(Y) mmm min favorit! NAAAAT!
och efter de typ en halv bildlektion... som va seg men helt OK.

När ja kom hem från skolan ringde min syster och vi åkte till stan. Hon köpte mina drömskor!!! som jag SKA köpa!! jag dör typ av att tänka på dom! *pepparpeppar*
aja, sen köpte hon lite annat småsaker och sen fikade vi, kaffe och en supergod rabarberpaj med vaniljsås och då pratade vi om fredag...
ja kärare läsare! På fredag blir liten Miranda 18år!!!
och tro det eller ej, jag och mina två systrar fyller år samma dag;) dom 23 jag 18! galet galet! Men Sophie är i Frankrike så hon ska inte me ut och fira! Men de ska Rebecca, och hennes massa kompisar och jag e astaggad:)
Ja, att jag blir stor de tror man inte ;)
men de blir jag! galet fort coh börjar allvarligt få åldersångest xD men ja klarar mig!

Nejnu ska ja säga till mamma att de där skorna är de ända ja önskar mig! (A) mihi
hare bra barn;)
PussHej


Kommentarer
Postat av: JOANNA

är allt bra idag?:)

kram

2009-01-12 @ 21:09:54
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: JOANNA

sv: dte är bara bra:)

2009-01-12 @ 22:13:01
URL: http://byjoanna.blogg.se/
Postat av: Liene

Var skorna för dyra? så brukar det va för mig med, känner mig som en fattiglapp.

2009-01-13 @ 06:37:00
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0