Godmorgon Tisdag!

Goodmorning sunshine 8D
ja varfan solen är undrar jag iaf! Ge mig värme. och barbenta outfits!!!!
Japp, känns som om att idag kommer bli en klagodag! (stackars min omgivning) jag har typ sovit 2sekunder i natt för ja kan inte sova, pga. förkylningen! Jag får vredesutbrott 8D inte kul!
Har tittat på film inatt... Happy Feet två gånger och Torkel en gång. Fatta vad tråkigt?!!!?
Jaja, idag så börjar jag 9.35 med bild... längtar... inte! Usch fy och blä! Men snart är de Fredag och jag kommer lägga mig i fosterställning och gråta av lycka! 18år!!!!!
Ja, inatt drömde jag om mina skor... naaaaaaaaaat! Ja sov ju inte så blev inge av att drömma om dom 8D HAHA Men jag tänker sönder dom! Så vackra! Jag svimmar!
Nu skriver ja massa skit..,
hare bra istället ^^
pusshej

Kommentarer
Postat av: J e n n y

Jag vill också ha lite värme :)

2009-01-13 @ 11:28:26
URL: http://privatskitsnack.blogg.se/
Postat av: Sophie

satt upp en bild pa skodjavlarna, pls!

2009-01-13 @ 12:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0