Goodmorning

Hejsan hoppsan Karlsson!
Hejsan hoppsan Lillebror!

Nej, ursäkta.., ja gillar ju inte äns Karlsson på taket xD skitsamma, ja e lite flummig 8)
Igårkväl... natt?! Började jag läsa andra boken ur Twilightserien, När jag hör din röst! Läste fem kapitel igårkväll sen bestämde jag mig och tvingade mig själv att sova 8) hihi.., och jaaa..., ja e ju besatt av boken så ja har ägnat lite av morgonen åt att läsa ytterligare ett kapitel 8D IIIIIIHHHH! Älskar den :'>
Aja.., nu sitter jag halvt färdigpåklädd osminkad och med kaffe och min bus går inte förren 10.03... kanske ska läsa lite mer om ja bara fixar klart mig först 8) hihihi
aja, god morgon på er :D
Pusshej


Kommentarer
Postat av: JaZzy

Awee är det verklige lagligt att ha så där fint hår? :P

2009-01-27 @ 11:32:35
URL: http://jazzy.blogg.se/
Postat av: Emma

2009-01-27 @ 13:43:53
URL: http://mestiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0