hello:)

försov mig i morse... mamma väckte och då vare försent att åka till skolan eftersomatt sista lektionen var inställd och sånt...
och p.g.a ont i halsen så blev de en till anledning för att va hemma, so no plugg today

gjorde lite te i morse för de ska väll va bra för halsen?! 8D aja, sen så somnade jag och vaknade ungefär tolv.
Mamma var och handlade presenter åt lillebror som blir 9år imorgon:) och NÄSTA FREDAG BLIR JAG 18 (grattis i förskott)
önskar mig inge speciellt... ska ut me syster och hennes kompisar.., sen skulle kanske mina morbröder följa me 8D hihi de blir nog skitbra (Y)
igår fyllde också min lilla kusin 2år... vet inte riktigt hur hennes namn stavas O_O Tawan?! typ... aja de betyder typ Solthai..ländsa?! xD hetere så? x) känner att jag har bra koll på dehär? inte!
jaja... nu ska jag äta massa riskakor som mamma köpt åt mig 8D mooomsiiii
hare bra och fortsätt läsa^^
ska komma en tävling så fort jag hittat ett fint pris :)

Kommentarer
Postat av: sandra

sv: ja, usch på läxor :(

haha nä? men fy vad jobbigt! men grattis i förskott iallafall :D

2009-01-09 @ 12:59:22
URL: http://sandragimbson.blogg.se/
Postat av: mmartinis

håhå, jag med :)

2009-01-09 @ 13:34:15
URL: http://mmartinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0