Måndag

Hello:)
Hade ju bara en lektion idag, Naturkunskap och fyfabian va äckligt! Kvällningar.se?!?!?!
vi disikerade lungor och hjärtan! Eller inte jag, för jag hade antadligen spytt rätt ut om jag närmade mig! De stank i hela klassrummet och hon skulle visa klaffarna i hjärtat för oss och ja höll på åh dö, vidrigt vidrigt!
Aja, kul också att ha en sån lektion innan lunch?!
Nejmen, jag som e så matglad åt utan problem fiskbullarna:D eller fiskballarna som Linn sa HAHAH! Fast lite besviken blev ja för de e godast med hummersås men vi fick currysås, sen ska man ha potatismos till inte ris?!?!!!
Aja, bestämde ny tid för våran extraSvenska och de blir på torsdagar!
Efter skolan gick jag, AV och Deo till jakan för AV skulle köpa en kajal:)
Sen åkte vi hem och ja fick sms av pappa att ja ska hämta lillebror idag.., sen ahre inte hänt mer xD
ELLER JO!!!
Fick andra boken i Twilightserien av Deo idag 8D eller, inte fick, ja fick låna!!
UUUUH ska börja läsa den idag:D mihihihihi
jaja,
hörs senare:)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: emma

åh,tack så mycket :) detsamma!

2009-01-26 @ 15:47:33
URL: http://eelarsson.blogg.se/
Postat av: Y

ja, det är asjobbigt..Mina föräldrar är helt jävla dumma i hvudset och har tagit bort ridningen för mig nu. Dom tror att det går ut över skolan. Egentligen är jag rätt duktig i skolan men dom jämför mig hela tiden med min storasyster som gick ut allt med mvg..det är jobbigt oxå med tanke på att det går bra för mig just nu, p-cupen och allt, det är förbannat svårt att acceptera att man tvingas till och sluta med nåt som man hållt på med mer en halva sitt liv. :'(<3

2009-01-26 @ 16:25:22
URL: http://ylvape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0